Northland Floral - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu Northland Floral - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

Northland Floral

Door: stefan Kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

30 Juni 2015 | Canada, Toronto

na 7 weken hier bij Van Geest bros gewerkt te hebben en zo goed als alles nu weet. Leek het me een leuk/goed idee om te weten te komen wat er gebeurd met de bloemen die wij afleveren bij de Groothandels.

De grootste groothandelaar met wie wij werken is northland Floral. De eigenaar van Northland is John zijn zwager dus de connectie was makkelijk te vinden.

vandaag heb ik de dag meegelopen op Northland en heb gezien wat ze doen met het product wat wij leveren tot dat het Northland uitgaat als boeket.

het was een zeer interessante dag!

groet, stefan

Tags: stage, canada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

stefan

hey, Ik ben Stefan en ik ga op deze blog jullie op de hoogte houden met tekst en foto's over mijn buitenlandstage in Canada.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 2722

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 11 Juli 2015

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: