Northern Canada :) - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu Northern Canada :) - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

Northern Canada :)

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

23 Juni 2015 | Canada, Toronto

Vorige week woensdag was eindelijk de dag..... We gaan naar een familie week in het vakantie huis in het noorden van Canada. 4 uur lange rit in de auto. Rachel en Lucas (de kinderen van John) hebben sinds dat ik aangekomen ben hier in canada over niets anders gepraat dan deze week in hun ''Cottage'' (vakantiehuis).

Eenmaal aangekomen zag ik gelijk hoe mooi Canada in zijn natuur is. Het vakantie huis waar we in verbleven is gelegen in een bos aan een groot meer. Nadat we alles hadden uitgepakt was het tijd voor een boottocht.

Wat mij onder deze boottocht opviel was hoe mega maar dan ook MEGA groot dit meer + bos gebied is. Volgens mij was het zelfs groter dan het westland bij elkaar.

Een van de gebruikelijke activiteiten die de familie van Geest doet in deze week is ''tubing''. Oftwel je ligt op een rubber ding achter de boot en je probeert te overleven haha zo snel gaat de boot.

Na geloof ik 5 uur lang in het water te hebben gelegen met tubing, waterski's of gewoon zwemmen was het wel mooi geweest. Op woensdagavond arriveerde de rest van de familie.

Wat het leuke was aan deze week hierzo was dat ik heel de familie nu heb leren kennen en dat ze me overal in meenamen en heel open waren.

Maarja........ zoals in elk bos +meer met beetje regen kan je natuurlijk niet ontkomen aan al die verdoemd irritante muggen. Laat ik het kort houden. 22 muggenbulten alleen al op mijn benen. AMEN!

Doodmoe kwamen we zondag avond thuis na een fantastische week.
Maar toen realiseerde ik me..... Shit! vergeten foto's te maken. Dus bij deze mijn excuses voor geen foto's.

En de volgende dag natuurlijk gewoon weer werken om 7 uur s'ochtends.

joeee.

  • 24 Juni 2015 - 09:09

    Kaylee Mostert:

    WOW zelfs groter dan het Westland? Dan is het wel echt MEGA groot! ;-)
    Alleen maar een goed teken trouwens dat je geen foto's hebt gemaakt.. dan is de ervaring écht voor jezelf. En.. zeg nou zelf dat gaat niets te boven.

    Super Steef, geniet maar lekker van de laatste twee weken. Kijk uit naar je verhalen!
    Groetjes, Kaylee

  • 29 Juni 2015 - 10:37

    Nick Van Staalduinen:

    jooooeeeeeeeee

    ik ben rond de 10 de terug en dan swwsss wel turkiiii!!
    En klinkt allemaaal super dik daar man. En kelly is idd weer terug al na 2 weken dacht ik ofzo

    Joeeeeee

Tags: stage canada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

stefan

hey, Ik ben Stefan en ik ga op deze blog jullie op de hoogte houden met tekst en foto's over mijn buitenlandstage in Canada.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 2707

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 11 Juli 2015

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: