lange dagen, hard werk - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu lange dagen, hard werk - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

lange dagen, hard werk

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

23 Mei 2015 | Canada, Toronto

woensdag begon als een normale woensdag, druk veel orders afmaken en er was gewoon veel te doen.

Woensdag heb ik wel mijn 1e eigen order klaargemaakt van 77.000 mini gerbera boeketten. Ik heb daar wel 4 uur voor in een koelcel moeten staan maar dan heb je ook wel een voldaan gevoel als je klaar bent.

Tegen 4 uur was er nog steeds veel te doen. En aangezien er een order van baby planten veel te laat binnen kwam betekende dat dat we door moesten gaan.

we stonden met 6 man dozen uit te pakken en de planten in kratten te doen. Deze baby planten worden later in een verdere kweek verwerkt.
Dit hebben we gedaan tot half 9 s'avonds. Het was hardstikke gezellig maar was wel dood op.

joe

  • 25 Mei 2015 - 10:15

    Oma:

    Leuk om jouw verhalen te lezen. Je hebt geen tijd om je te vervelen. Doe john de groeten.veel plezier, groetjes oma

  • 04 Juni 2015 - 14:45

    Helene Bentvelzen:

    Hallo Stefan,

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en zoveel meemaakt. Wens je een hele fijne tijd toe in Canada, met deze geweldige ervaring!!!!

    groet
    Helene Bentvelzen BPV-loket

Tags: stage, canada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

stefan

hey, Ik ben Stefan en ik ga op deze blog jullie op de hoogte houden met tekst en foto's over mijn buitenlandstage in Canada.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 2725

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 11 Juli 2015

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: