typisch amerikaanse drive-in bioscoop - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu typisch amerikaanse drive-in bioscoop - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

typisch amerikaanse drive-in bioscoop

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

16 Mei 2015 | Canada, Toronto

op de 15e ben ik met Rachel en Lucas en een paar vrienden van ze naar een typisch amerikaanse drive-in bioscoop gegaan. Ik had nog nooit zoiets gezien haha.

We namen de bus waar we met ze 6e in konden zitten en gingen naar de film MARVEL THE AVENGERS. Dat is blijkbaar een reeds films die heel erg populair is hier in Canada.

Het was zeer leuk. Tot dat de accu leeg was en de motor niet meer wou starten waardoor we nog een half uur hebben staan kloten met startkabels.

Maar we hebben het overleefd en het was zeer leuk om een keer bij zo'n bioscoop geweest te zijn.

houdoe.

• 18 Mei 2015 - 11:10

Frans:

Zat je dan met je hoofd schuin door het raam film te kijken? Paar foto's waren leuk geweest! Ook van dat gedoe met startkabels. Maar leuk dingen daar, duur eigenlijk zon bioscoop?

• 19 Mei 2015 - 12:57

Stefan Kleer:

Nee het was heen hoge bus frans, de bioscoop was 11 euro per persoon.

Ik vergeet altijd foto's te maken maar ik zal er op gaan letten.

Tags: canada, stage