mijn eerste paar dagen - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu mijn eerste paar dagen - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

mijn eerste paar dagen

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

13 Mei 2015 | Canada, Toronto

Zaterdag 9 mei ben ik aangekomen op Pearson Toronto Airport. Na een vlucht met 4 huilende kinderen naast me merkte ik gelijk dat Canada niet dat koude land wat ik dacht. Het was gelijk 29 graden en volop zon. Loop ik daar in me lange jeans en leren jackie. Ik werd opgehaald door de zoon van mijn baas Lucas. In een typisch amerikaanse truck reden we naar het huis. Uiteraard stopten we even bij de Subway voor een broodje.

Ik keek mijn ogen uit in de rit naar het huis. Alle amerikaanse dingen die ik in films zag of in het spel GTA bestonden ook. De grote trucks overal de huizen stijl in amerika.

Thuis aangekomen kon ik eindelijk de hele familie ontmoeten. Ik werd warm onthaald door Jess (de moeder) Rachel ( dochter) en John( de eigenaar) zelf. Ze waren zeer vriendelijk en ik voelde me gelijk op mijn gemak.

Zaterdag avond gingen we naar Lake Ontario, een groot meer dicht bij het huis. dat meer is al bijna even groot als NL.

Zondag ging ik eerst mee met het familie ritueel. Naar de kerk. Ik ben niet echt iemand die vaak naar de kerk gaat maar ik was zeer onder de indruk van hoe het in deze kerk ging.
Er was een band van jonge gasten die rockliedjes aan het spelen/zingen was. Natuurlijk wel in het teken van Jesus etc. Maar het klonk goed.

Zondag middag ging ik mee naar een familie reünie voor moederdag. Gelijk een mooi moment om de rest van de familie te leren kennen. Na de BBQ zaten we leuk te praten met ze allen. Het was inmiddels 30 graden en iedereen had het warm en zweette zich dood. Dus eindigden we allemaal in het zwembad bij iemand thuis.

Maandag was mijn eerste werkdag. Het was een beetje ongemakkelijk omdat ik niet echt wist wat ik moest doen en John was constant aan het bellen. Maar ik heb geholpen met het bouwen van nieuwe lanes ( rijen waar planten in staan) foto's staan hier ook ergens.

Dinsdag heb ik de ochtend op de vrachtwagen meegereden naar klanten en dingen ophalen. En daarna geholpen met de inpak en verwerking van de Gerbera's.

Ik houd jullie op de hoogte wat er nog verder gaat gebeuren.

  • 13 Mei 2015 - 14:05

    Kaylee Mostert:

    Nice Steef! Veel succes en uiteraard veel plezier!

  • 14 Mei 2015 - 22:49

    Frans:

    Je schrijft leuk, Stefan. Vooral doorgaan!

Tags: canada, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

stefan

hey, Ik ben Stefan en ik ga op deze blog jullie op de hoogte houden met tekst en foto's over mijn buitenlandstage in Canada.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2719

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 11 Juli 2015

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: