toronto flower market - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu toronto flower market - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

toronto flower market

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

23 Mei 2015 | Canada, Toronto

op donderdag 21 mei ben ik naar de Toronto Flower Market gegaan. Het begon met om 00:00 me bed uit te gaan (wat net aan lukte) en op het fietsje naar Erik te gaan. Erik is de persoon die naar de Market gaat elke dinsdag en Donderdag.

De markt hierzo vergeleken met die in Nederland is heel anders. Hierzo in Canada heeft ieder bedrijf ze eigen plek/stand waar ze al hun planten/bloemen/boeketten opstellen. Maar naast je plek met planten kan ook een bedrijf staan die in de groenten handelt.

Er lopen mensen met een kar (voornamelijk bloemisterijen) en als ze iets zien wat ze willen kopen ze het ter plekke. Je kan er betalen op 3 manieren.
1. cash, op het einde had erik een stapel cash van denk $2000.
2. cheque, mensen betalen met een cheque die je later kan innen.
3. op account, op rekening dus het bedrijf krijgt een factuur binnen.

Het was echt heel bizar om het zo te zien allemaal.

Maar het was zeer leerzaam en we gaan sowieso nog een paar keer.

groet,

joe stefan

• 24 Mei 2015 - 12:27

Frans:

Je bent lekker bezig daar. Gaan ze het nog wel redden straks zonder jou? Ik kan alleen thuis de foto's niet openen. Jammer! Ligt misschien aan Apple

Tags: stage, canada