nieuwe mensen leren kennen - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu nieuwe mensen leren kennen - Reisverslag uit Toronto, Canada van stefan kleer - WaarBenJij.nu

nieuwe mensen leren kennen

Door: stefan kleer

Blijf op de hoogte en volg stefan

14 Mei 2015 | Canada, Toronto

Ik heb een groep jongens leren kennen van denk een jaar of 22. Ze werken allemaal bij het bedrijf. In het begin dacht ik dat ik ze alleen maar in de weg stond maar ze vonden het niet erg en de extra handen konden ze altijd gebruiken.

Ze willen alles van Nederland weten en hoe het in Nederland gaat in vergelijking met Canada.

En ze stonden versteld van hoeveel wij konden drinken haha :)

Ik heb de hele dag met ze mee gelopen en geholpen met dode planten weg te halen en te vervangen met betere kwaliteit planten.
De oude en dode planten die ertussen zitten kunnen makkelijker ziektes of schimmels krijgen die de andere planten aantast.

Ook hebben we een probleem geconstateerd bij een kap. Er is een vlieg van buiten binnen gekomen die de platen aantast en ziektes veroorzaakt.
In die kap ben je nu verplicht om zo'n ultra sexy witte jas aan te trekken omdat deze vlieg aan je kleren blijft plakken en dan sjouw je hem overal met mee.

Gister heb ik in de middag 4 kilometer gewandeld langs de weg. Het chille is dat deze weg letterlijk 10km door gaat dus verdwaald raak ik niet. Het is een mooi en rustige omgeving dus heb wat mooie kiekjes kunnen nemen.

Wat me opviel is dat bijna niemand hier in Candada en denk ook Amerika fietst. Heb in de dagen dat ik hier ben maar 1 fietser gezien. Dat is een groot verschil haha.

houdoe.

  • 14 Mei 2015 - 22:50

    Frans:

    Je raakt al aardig ingeburgerd. Goed bezig. Trouwnes wel gaaf dat je in Canada zit. Yeahou!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

stefan

hey, Ik ben Stefan en ik ga op deze blog jullie op de hoogte houden met tekst en foto's over mijn buitenlandstage in Canada.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 2711

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 11 Juli 2015

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: